![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjA9EL6yUrtQhPdlyiCb7bxMVjxbTUOG4mSiRsSV1D8BHZpoBZ7Yx5gi8VY6iL1Uoshs7ZMkhj391CZHHqBmXLiKspCIGF7MuYZho5-lL8FJQgp3w1wrHx3y_B9C0PdJhADYAAYbkb2qgY/s400/hari+bertemu+pelanggan.jpg)
Johor Bahru- Kraftangan Malaysia telah mengisytiharkan 12 Julai adalah Hari Bertemu Pelanggan peringkat Kraftangan Malaysia bertempat di premis Ibu Pejabat (Jalan Conlay, Kuala Lumpur) dan cawangan-cawangan di seluruh negeri. Program ini diadakan adalah bertujuan untuk:
- Mendapatkan maklumbalas pengguna iaitu kraf berkaitan perkhidmatan yang disediakan oleh Kraftangan Malaysia;
- Mendapatkan cadangan bagi mengambil langkah-langkah penambahbaikan serta peningkatan mutu perkhidmatan Kraftangan Malaysia; dan
- Untuk mengetahui dan mengukur keberkesanan perkhidmatan Kraftangan Malaysia kepada kumpulan sasar.
Aktiviti utama bagi Hari Bertemu Pelanggan Kraftangan Malaysia 2011 peringkat PKKMCJ adalah seperti berikut:
- Taklimat Korporat oleh Pengarah Negeri
- Sesi Dialog bersama Usahawan Kraf
- Kaunter Helpdesk
- Kempen Penggunaan Laman Web Kraftangan Malaysia
- Pengisian Borang Soal Selidik oleh Usahawan
- Pendidikan Kraf Peringkat Negeri
Sehubungan dengan itu, tuan/ puan dijemput hadir ke premis kami dan butiran bagi atur cara tersebut adalah seperti berikut:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg-z6c7bEdtaXDZVTeLUc0Wg0kVxDAr10FWgmw_u6i5K3SO1BFrdGbeHkdsShoxMXeE8OHxHjLVYac29cQPFwTe7tJqW3D7hNlqaUsnz1He-W0KfiI7H5gHc-rQ1-Sutwe9VcLoSHjJ9K0/s400/jadual+HBP.jpg)