Johor Bahru- Kraftangan Malaysia telah mengisytiharkan 12 Julai adalah Hari Bertemu Pelanggan peringkat Kraftangan Malaysia bertempat di premis Ibu Pejabat (Jalan Conlay, Kuala Lumpur) dan cawangan-cawangan di seluruh negeri. Program ini diadakan adalah bertujuan untuk:
- Mendapatkan maklumbalas pengguna iaitu kraf berkaitan perkhidmatan yang disediakan oleh Kraftangan Malaysia;
- Mendapatkan cadangan bagi mengambil langkah-langkah penambahbaikan serta peningkatan mutu perkhidmatan Kraftangan Malaysia; dan
- Untuk mengetahui dan mengukur keberkesanan perkhidmatan Kraftangan Malaysia kepada kumpulan sasar.
Aktiviti utama bagi Hari Bertemu Pelanggan Kraftangan Malaysia 2011 peringkat PKKMCJ adalah seperti berikut:
- Taklimat Korporat oleh Pengarah Negeri
- Sesi Dialog bersama Usahawan Kraf
- Kaunter Helpdesk
- Kempen Penggunaan Laman Web Kraftangan Malaysia
- Pengisian Borang Soal Selidik oleh Usahawan
- Pendidikan Kraf Peringkat Negeri
Sehubungan dengan itu, tuan/ puan dijemput hadir ke premis kami dan butiran bagi atur cara tersebut adalah seperti berikut: